Wat kun je het best doen als je een spelletjes avond moet organiseren ?

Voor mensen die lol willen hebben van 13 tot 17 jaar.

Toegevoegd na 13 minuten:
Ik heb gezien dat jullie erg leuke ideeën hebben. Maar ik bedoel de spelletjes die je kunt spelen. Wij zelf hadden gedacht aan koker voetbal, 2 wc rollen aan een elastiekje. Zet ze op je ogen en dan gaan voetballen. Dat is erg grappig. Maar nu ben ik dus op zoek naar meer van zulke ideeën......

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.2K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zijn t alleen meiden,jongens of is het gemengd?en hoeveel?

Het beste antwoord

er zijn zoveel interessante spellen op de markt
in utrecht op de oude gracht zit een bordspellen speciaal zaak the joker daar kan je alle spellen eerst uitproberen
kost nix en ze leggen het je nog uit ook kan je uitproberen of het wat is

en ik zou iets kiezen wat niet te veel voor de hand ligt iets nieuws dus dat doet het vaak goed

een aantal suggesties
the three commandments (je lacht je ziek max 8 pers )
weerwolven max 100 pers
diplomacy (wat serieuzer diplomatiek spel 7 pers)
dominion (2-4 spelers)
machiavelli
paintball bordspel moet je elkaar bekogelen en zo

mocht je niet in de buurt wonen van utrecht kan je altijd met de joker bellen en geven ze je gepast advies

Toegevoegd na 1 minuut:
sorry had nog niet gezien dat je iets anders zocht dan een bord spel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

voldoende speleltjes hebben, drinken, chips, kaas, een een dosis vrolijke gezichten!
veel plezier.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hapje en een drankje, spelletjes, dingen om te doen, eventueel iets buiten houden met mooi weer, variatie in spelletjes...

Als je gewoon spelletjes wilt, probeer een DVD spel of Party en Co.

Succes en veel plezier!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Twister doet het altijd goed. Koekhappen vinden kinderen van die leeftijd erg grappig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
doen durf waarheid is altijd eruuug leuukk of naar een bos gaan en dan daar verstoppertje spelen maar dan in teams lijkt me ook wel leuk ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
-Als je buiten bedoelt.! dan zou ik zegen, levend stratego, maar dit is alleen leuk met een grote groep en in een bos.
-KIJK ANDERS even op deze site.. Enorm veel ideeën, kweet alleen niet of ze geschikt zijn voor 13-17 jarigen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
grote plus van mij
vond levend stratego geweldig
karaoke,spijkerpoepen,fotospeurtocht(bij goed weer)met zaklamp,
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een dropping is leuk. Ook volleyballen met waterballonnen. of misschien met dit weer met iets anders. Het verschil met gewoon volleybal is dat je in 2-tallen werkt. samen heb je een handdoek vast aan de punten. Wanneer je deze samen spant vormt het een trampoline, leg er een waterballon in of iets anders en probeer hem zo naar de over kant te gooien. De tegenstander moet hem weer op deze manier proberen te vangen.