Waar kun je het beste een pinball machine plaatsen om heel veel geld te verdienen?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met gokkasten verdien je een hoop meer geld, maar die mogen niet meer overal.

Antwoorden (8)

In de wachtkamer van een polikliniek in het ziekenhuis. Daar zitten de mensen zich stierlijk te vervelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja waar in een omgeving waar mensen van dit soort dingen houden.
Marktonderzoek zal dat misschien kunnen aantonen.
Maar bereken is wat de inkomsten kunnen worden.
Wat kost het om te spelen? hoelang kan je dan spelen?
hoeveel keer per dag zou dat dan kunnen?
hoeveel krijg je dan maximaal per dag binnen?
wat kost de machine?
hoelang gaat hij mee?
hoeveel andere kosten heb je nog?
13 jaar geleden
Ik ben het met Ronron1212 eens, je kan het in feite uitrekenen, gewoon logisch redeneren wat je eraan kan verdienen. De locaties waar ik ze meestal zie is bij de snackbar of in een kroeg. Denk dat het sowieso goed werkt op een plek waar de drank rijkelijk vloeit ;) Dan zijn mensen altijd minder geremd en minder 'verstandig'.
Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met een flipperkast verdien je niet heel veel geld. Het idee erachter is ook om mensen te lokken / langer in je winkel te houden. Daar moet je dan je winst uit halen.

Het rendement op een flipperkast is namelijk klein, omdat het onderhoud hoog is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien een idee om flipperkasten neer te zetten op plekken als McDonalds? En als er een deal is met McDonalds kan je er zo op honderden filialen een flipperkast neerzetten. Kassa!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Op een plaats waar de mensen veel kleingeld terugkrijgen. Ze doen de moeite niet het in hun portemonnee terug te stoppen, en gooien het dan maar in de machine
anneliez
13 jaar geleden
Ik zou een kroeg zoeken waar veel flipperfanaten komen. Zoek op internet naar flipperclubs en vraag het ze daar eens? In mijn stamkroeg stond er vroeger eentje en daar speelden we uuuuuuuuuuuuuuren op.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Beetje cynisch,maar ik denk bij de in/uitgang van een verzorgingshuis, waar veel dementerenden zitten. Zij weten vaak niet meer wat ze even daarvoor hebben gedaan en dus loop je kans er veel klanten te trekken.