Hoe hou je een kampioenschap met het spel memory?

Wil met een groep een memory kampioenschap houden, maar wat zijn dan de regels zodat je uiteindelijk 1 winnaar hebt

9 maanden geleden
1.6K
Amadea
9 maanden geleden
Alleen memory spelen lijkt mij geen leuk tijdverdrijf. Ik zou beginnen met het door de groep eerst zelf maken van de ervoor benodigde kaartjes (vierkantjes uit kartonnen dozen knippen waar je plaatjes op plakt die uit 2 gelijke tijdschriften komen). Degene met de minste paren valt telkens af. Hou je vanzelf uiteindelijk een winnaar over.

Antwoorden (1)

je hebt een spelschema nodig, google eens op spelschema wedstrijd gezelschapsspel. (ik kan er een opzoeken voor je, maar misschien werkt een ander beter voor jou. Daarin vul je de namen van de spelers in, en zo verder eerst de voorrondes, waar iedereen meespeelt, dan de besten uit die voorronde en zo verder naar halve finale en finale
anneliez
9 maanden geleden