Wat gebeurt er in battle royale als je je blijft verstoppen?

Als je ipv te vechten je blijft verstoppen in Battle Royale tot er maar 1 tegenstander meer overblijft en dan nog blijft verstoppen, wat gebeurt er dan?
Zit je dan ook veilig voor de storm als je ergens binnen verstopt zit?
En blijft het spel dan doorgaan tot die ander je heeft gevonden of opgeeft?

1.4K
Antoni
een jaar geleden
@Goeievraagstell, battle royale is zowel de naam van een videogames-genre als de naam van verschillende specifieke games. Op https://en.wikipedia.org/wiki/Battle_Royale vind ik er vier. Welke bedoel je precies? Een van deze: - Kirby Battle Royale, a 2017 fighting game - Fortnite Battle Royale, a 2017 shooter game - Pac-Man Battle Royale, a 2011 arcade game - PlayStation All-Stars Battle Royale, a 2012 fighting game, of nog een andere?
LeonardN
een jaar geleden
Eveneens de vraag.
Over welk spel heb je het?
Antoni
een jaar geleden
@Goeievraagstell, als het gaat om Fortnite Battle Royale (daarin zit een storm); hier https://www.reddit.com/r/FortNiteBR/comments/x9enc1/do_you_guys_think_hiding_and_not_killing_anyone/ vind je dan in ieder geval verhalen van mensen die niemand in het spel doodschieten, zichzelf heel veel verbergen, en uiteindelijk winnen door een eigen fout van de laatste andere deelnemer.
LeonardN
een jaar geleden
Maar dat is natuurlijk een kans.
==
Zit je dan ook veilig voor de storm als je ergens binnen verstopt zit?
Nee. De storm is gewoon een gebied anders zou iedereen wel in een huis verstoppen.
===
Maar grofweg gezien zijn dit soort vragen vreemd. Je komt daar normaliter gewoon zelf achter door het te proberen.

Geef als eerste antwoord