Hoe heet een kaartspel van het spellenspektakel 2022 , ging over planten en er waren heggetjes tussen de spelers?

het was een soort kaartspel. Je had heggetjes tussen de spelers staan en je moest kaarten neerleggen en één over het heggetje naar de buren gooien. De kaarten hadden allemaal te maken met planten en je moest ze in rijen van 4 neerleggen (na 4 kaarten kwam een puntentelling en een volgende ronde)

een jaar geleden

Antwoorden (1)

Mogelijk heet het kaartspel 'Heggenomie'. Het is ontwikkeld door het Spellenspektakel 2022. Het spel gaat over het verzamelen van planten en het plaatsen van heggetjes tussen de spelers.
Bronnen:
5 maanden geleden