Hoe speel je The Lord of The Rings drinking game volgens de regels?

In oktober komt er een nieuwe versie van Lord of The Rings in de bioscoop. Om dit te vieren, wil ik aankomend weekend samen met wat vrienden het drankspel gaan spelen. Zij zijn groot fan van Lord of The Rings. Volgens mij moet je gewoon telkens een slok nemen als je een naam hoort die in Lord of The Rings voorkomt, al zijn we er nog niet helemaal uit hoe het precies moet.

LeonardN
3 jaar geleden
https://psycatgames.com/magazine/party-games/the-lord-of-the-rings/ De lijst met wanneer je een slok zou moeten nemen is behoorlijk lang.
Als er iemand in je vriendengroep Engels kan lezen moet je er wel uitkomen gok ik, een Nederlandse uitleg heb ik zo snel niet gevonden.
Aangeraden wordt om slokjes bier te nemen aangezien het veel slokjes zullen worden. Zo "nieuw" is de versie van LotR volgens mij overigens niet. Het is meer de eerste keer dat de volledigere versie die al tijden uit is op DVD nu in bioscoop vertoond zal worden.
https://www.nu.nl/film/6077841/lord-of-the-rings-trilogie-komt-in-oktober-terug-naar-de-bioscoop.html

Antwoorden (1)

Ligt eraan. Je kunt verschillende spellen spelen..
Zo kun je ook bijvoorbeeld een slok iedere keer moeten nemen als één van de volgende dingen gebeuren (zie bijlage):

- Een close-up shot van de ring
- Iemand rookt een pijp
- Een karakter spreekt Elfs
- Een hobbit is aan het eten
etc.