Weet iemand waar ik de handleiding van Kolonisten van Catan Europa ontwaakt online kan vinden?

We hebben het spel, maar zijn de handleiding kwijt. Tot nu toe hebben we de spelregels ook niet online kunnen vinden. De uitleg video's die online staan zijn vaak niet volledig.

Picture for question
Verwijderde gebruiker
3 jaar geleden
2.3K

Antwoorden (1)

Stuur eens een mail naar 999 games, het zou me verbazen als zij ze, eventueel als kopie, niet gewoon opsturen.
Ik heb ervaring met een speelstukje dat ineens onvindbaar was, en een spel waarvan de stenen erg hard sleten en hun kleur kwijt raakten
Contactadres staat gewoon op hun website
Toegevoegd op 02 augustus 2020 17:00: tekst
anneliez
3 jaar geleden
Pieterke
3 jaar geleden
Plus. Goed antwoord, valt altijd te proberen want de fabrikant/importeur wil een goede indruk maken.