Waarom wordt mijn vraag van de zevende dwerg weggehaald terwijl het antwoord mij juist heeft geholpen en dus mijn kennis heeft vergroot?

Was het niet gewoon een vraag dan? Zoals deze site bedoeld is?

Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
1.5K

Het beste antwoord

Deze vraag mogen ze niet verwijderen, want het vermeerderd de kennis over de werking van GV. Ik heb de vraag niet gezien, en ik weer nu dus nog niet wie de zevende dwerg is. Jammer!

Mijn vraag over de wortel uit het kwadraat werd ook verwijderd. Op de vraag waarom (met de extra vraag: geef het juiste antwoord dan eens) heb ik dus geen antwoord gehad. Blijkbaar worden vragen verwijderd als een domme moderator het een domme vraag vind. Sorry dat ik het zo moet stellen, maar soms is het leven net iets minder logisch dan dat je op het eerste gezicht denkt. Weinig sportief dat ze je vraag binnen vijf minuten verwijderen, maar na een kwartier geen reactie geven. Blegh!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De 7e dwerg was aan 't zeven bij 't aanrecht.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
en de zesde gooide een zes bij het ganzenborden? De vijfde zat in de vijver, de vierde stond daar vierkant achter, de derde had een driehoeksverhouding met die andere twee waar van die ene de ander niet was? :-)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ik zag zojuist het plaatje van de vraag, en snap je antwoord nu ook! Hij is erg leuk.

Andere antwoorden (4)

Ik vond het wel een leuke.

Wat stond er in de toelichting van de moderator? Klopte die toelichting?

Ik heb eens geprotesteerd toen een antwoord dat ik had gegeven werd verwijderd. Ik vond de opgegeven reden niet juist.

De moderator antwoordde dat de opgegeven reden inderdaad niet juist was, maar dat er een andere reden was om mijn antwoord toch te verwijderen. Goed, ik was het er nog steeds niet mee eens, maar hij is moderator en ik niet.

Je kunt dus de moderator om een toelichting vragen als je de reden niet begrijpt.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Oh ja, ik heb geprotesteerd via het contactformulier dat je op deze webstek kunt vinden. Zo goed mogelijk beschreven waar het om ging, en twee dagen later had ik een persoonlijk antwoord van een (de?) moderator in mijn postvak.
Vermoed dat de moderatoren dat toch anders zagen. De eerste en enige vraag van mij die hier ooit wggehaald werd had ook een raadseltje als onderwerp.

Heb je gezien overigens dat ook die vraag met dat wiskundige raadseltje inmiddels is gewist?

(Zit er natuurlijk dik in dat dit de volgende wordt. Misschien de huisregels nog maar eens goed doornemen?)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Waarschijnlijk was 't totaal nutteloze kennis in de ogen van de betreffende mod. Ik heb eens een voorstel gedaan dat er een commissie komt waar je een beroep kunt indienen.

Steunt dus mijn verzoek aan Ilse om een interactieve wishlist te programmeren! ;).
Dan kunnen we zo'n commissie op de wishlist zetten (samen met vele andere wishes).
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
waarschijnlijk omdat het teveel richting raadsel ging, ook al was het voor jou meer een levensvraag geworden ;-)
waar maak je je druk om, je hebt de oplossing dus je kunt die vriendin verrassen met het antwoord.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Sommige maken zich druk om de - minpunten...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ondertussen is mijn vraag ook verwijderen... volgens mij is er op moment een zeer strenge moderator online :(
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
stomme punten, van mij mag je ze hebben, ik kan er nog geen kop koffie voor krijgen.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
@Marianne: als 't goed is, kreeg je ook een mailtje met de regel die was overtreden met de betreffende vraag ('Wat is lelijk'?). Ik heb even gezocht - die vraag was i.i.g. niet eerder gesteld; die regel kan dus niet overtreden zijn (of ik moet slecht gezocht hebben).
Maar misschien was 't dus een andere reden dat ie is verwijderd.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
oh ik dacht dat zij de wiskunde vraag gesteld had aangezien die ook weg is.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
???? in het woordenboek?? heb de vraag plus tekening uberhaupt wel gezien?