Hoe kan ik een brandweerman worden bij De Sims 3?

In de Sims 3 probeer ik een brandweerman te worden maar ik heb geen idee in welk beroep ik moet zoeken: ordehandhaving? Leger?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Kan niet ;) bij de nieuwe uitbreiding, Sims 3 Ambities kan je naar alle waarschijnlijkheid wel een brandweerman worden. Dit kun je ook zien in de nieuwe trailer voor die uitbreiding.

Neem eens een kijkje bij de onderstaande link, dan kun je het zien!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

helaas, kan je inderdaad bij de sim3 geen brandweermand worden. het zelfde geld ook voor astronaut, fat kan je ook niet bij het gewone spel worden. maar als je de uitbreidingsset ambities erbj neemt, zijn er veel meer mogelijkheden op het gebied van toekomstplannen.