Dat is niet mogelijk. Je moet opnieuw een spel spelen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ja je kan de gamemode veranderen van survival naar creative door /gamemode 1 te typen. Als dit niet werkt moet je naar je instellingen en dan naar open to LAN, en klik dan op allow cheat, druk dan op start LAN world. Ga terug naar de game en dan typ je weer /gamemode 1 op creative te krijgen. Als je weer survival wilt spelen typ dan /gamemode 0
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Je kunt ook de mod Too Many Items downloaden en installeren en daarmee van survival naar creative switchen.