Welk spel duurt het langst?

Monopoly is een spel die erg lang kan duren. Soms wel een middag en een avonddeel. Hoewel het erg gezellig is om een spel te spelen, kan het soms ook lang duren. Vooral als je gaat verliezen, haha. Maar ik vroeg me af welk spel in tijd het langst duurt.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
7.1K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Monopoly duurt minder lang als je je aan de regels houdt (dus geen dubbel startgeld of geld op vrij parkeren). Op http://www.999games.nl vind je veel spellen en een tijdsindicatie per spel: http://www.999games.nl/assortimentfamilie

Het beste antwoord

Schaken, kan dagen duren, soms nog langer.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+

Andere antwoorden (6)

Met Risk kun je een hele dag bezig zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik ben het met eddijst eens dat schaken zeer lang kan duren, maar Risk kan ook heel lang duren als iedereen de sterkste partij aanvalt zonder die van het bord te vegen.
Het hangt dus van de instelling of afspraken af hoe lang een partij duurt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
leuk risk spelen +
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lang niet meer gespeeld.
Civilisation het bord spel voor gevorderden.

Minimale speeltijd is 6 uur, maar reken gerust op een uur of 10 voor een normaal spelletje. De eerste keer dat we dit gespeeld hebben kwamen meer in de buurt van 13 uur voor een spelletje.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Trik Trak duurdt ook wel eens lang...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
HeroinHero, ook wel bekend van Southpark:
http://www.newgrounds.com/portal/view/410267
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je een nieuw spel leert duurt dat ook vrij lang.
Mijn eerste keer Steden & Ridders uitbreiding van Kolonisten van Catan zijn we bijna 5 uur bezig geweest...

Daarnaast heb ik ook goede (in tijdsduur) ervaringen met Eurorails.
Het spel is (nog?) niet in Nederland uitgebracht, is echt wel een aanrader.