dat is niet te doen als on-line spel . Dus nergens

Toegevoegd na 1 minuut:
o nee, ik heb even google gebruikt en kwam deze link tegen, hier kan het wel gespeeld worden blijkbaar, veel plezier
http://www.wakkerdam.net/
anneliez
10 jaar geleden
anneliez
10 jaar geleden
je moet je registreren. als je naar de link gaat zie je midden op de pagina : registreer je nu. Doe dat en je komt vanzelf verder. Ik speel het niet dus kan niet verder helpen
bij DBB wordt het veel gedaan. er worden daar allerlei varriaties op het spel verzonnen met eigen regels. in de core blijft het hetzelfde, elke nacht is er dan een moord, en de organisator schrijft elke dag en nacht een stuk. echt een aanrader (mits het nog gespeeld wordt)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is mogelijk via de onderstaande site maar weerwolven is gebaseerd op gezichtsuitdrukkingen en een gezellig familiespel, en zal dus online een stuk minder leuk zijn. Gewoon kopen of zelf maken (ook heel makkelijk). Erg leuk spel bij bijvoorbeeld een bbq of een (kinder)feestje