Als je in de app rechtsbovenin op de 3 stippen klikt kom je in een keuzemenu. Klik hier op 'Mijn Toto'. Als je een account hebt kun je daarmee inloggen en als je die nog niet hebt moet je je eerst registreren. Zodra je bent ingelogd zie je dan staan 'Saldo toevoegen'. Vervolgens kun je met Creditcard of iDeal geld toevoegen aan je account.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://nl.tinypic.com/r/29awg9j/5 Bij mij ziet het er zo uit. Misschien dat het er bij jou anders uitziet omdat je een iPhone hebt of een andere versie van Android, maar het lijkt me dat het niet veel anders kan zijn. Kun je nergens inloggen?