kun je wii eshop cards met ideal kopen?

Ik vind het altijd fijn om met ideal te betalen maar weet niet goed waar ik moet kijken.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

op de site van nintendo staan alleen verwijzingen naar winkels die deze kaarten verkopen. Dit heb ik bijgesloten in de bron. Er zijn echter wel webshops met deze kaarten in het assortiment en waar je ook met Ideal kan betalen. Ik heb zelf weleens iets bij www.wiicode.nl gehaald.