Kan je op candy crush (iphone) met itunes boosters en levels kopen?

Ik heb de app candy crush op mijn iphone maar als je een nieuwe episode wil unlocken moet je of 3 vrienden vragen voor een bericht te sturen of 80 cent betalen, ook hebje boosters die je moet betalen op de app kan dit oo met itunes of moet t per se met de bankrekening wat dat wil ik niet

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

Je kan alleen via Click&Buy betalen via je bankrekening, dit is echter wel omslachtig en duurt lang voordat je account is goedgekeurd.
De makkelijkste manier is gebruik maken van een iTunes Gift Card, deze kan je in verschillende winkels kopen of op: http://www.itunescode.nl/itunes-gift-cards.php
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kunt een iTuneskaart kopen en dat geld op je iTunesaccount zetten. Zo heb je je iTunesaccount niet gekoppeld met je bankgegevens en heb je toch geld erop staan zodat je apps en IAP kunt kopen.