Kan een spelletje kindermonopoly uit geraken als allebei de spelers over dezelfde waarde aan eigendommen beschikken?

Gisteren was ik met mijn zoontje kindermonopoly aan het spelen en uiteindelijk had hij 10 eigendommen en ik 6, maar als je de waarde uitrekende dan was alles samen bij beiden evenveel waard. We waren heel lang aan het spelen (langer dan een uur) en we waren nog niet uit. Als je lang genoeg zou spelen op deze manier, is er dan uiteindelijk een winnaar of zou de bank dan blut geraken voordat het spel uit is?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb een keer met mijn oma :D 8 uur lang een potje gedaan, het was nog niet uit.
Als je geld op is ben je af.

Antwoorden (1)

Ja dat zou kunnen maar het blijft een dobbelsteenspel dus het kan inderdaad zo zijn dat je steeds ongeveer om de beurt elkaar geld blijft geven en het zo heel lang duurt dat de bank failliet raakt maar dan kun je doorspelen, je krijgt alleen geen geld meer van de bank (Cypriotische toestanden, heel modern).

Je kunt ook een wekker zetten natuurlijk.