hoe kan ik video's van black ops 2 op youtube zetten!? (xbox)

ik wil met mijn clan video's online zetten over hoe we spelen en emblems enzo

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.2K

Het beste antwoord

je kan bij het scherm van online zegmaar live streamen die je dan kan over zetten naar youtube(als je dat hebt) ik livestream ook via twitch van black ops 2 en het loopt echt geweldig er staat wel een dat de livestream buffert maar dat klopt meestal niet!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
jah oke maar ik kan het niet omzetten ze staan alle 2 uit en kunnen niet aan.

Andere antwoorden (1)

multiplayer, lobby, op het punt waar je kan kiezen tussen create class, find match etc.
staat ook onderaan live daar kan je een livestream naar youtube of twitch zetten. anders lukt niet volgens mij :D