Is xbox live gratis?

Ik wil xbox live doen, maar weet niet of het geld kost, indien ja hoeveel?
Ik wil gewoon video's kunnen kijken bij mijn video's in het xbox dashboard scherm maar er komt dat ik een upload moet doen met xbox live dus als er een mogelijkheid is om video's te kunnen bekijken op je xbox zonder xbox live te hoeven doen.

Dus.....

Kost het geld?
Zo ja hoeveel?
Maandelijks betalen?

Ik hoef geen gold account maar gewoon een account...

Moet ik Xbox live hebben om video's van mijn USB te bekijken?

Wat heb ik allemaal nodig?

Zijn er voorwaarden aan?

Alvast bedankt iedereen!

M.V.G

Toegevoegd na 7 minuten:
Conclusie:

Ik wil gewoon video's kunnen kijken op mijn xbox dashboard meer niet.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.8K

Antwoorden (2)

Voor gewoon video's kijken via een USB stick is gratis. Wanneer NE video's van Xbox live gaat huren of kopen dan moet je een gold account nemen maar in jou geval hoeft dit niet. Een gold account kost €60,= per jaar.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dus ik hoef er alleen maar een internetkabel in te steken?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je de film op een USB hebt staan heb je helemaal geen internet nodig je kan dan gewoon je USB in je Xbox steken en kijk. Wat handiger is, is om de USB meteen in je tv te steken dan heb je geen Xbox nodig.
Zolang je de film als gekocht/gedownload hebt op een USB heb je helemaal geen internet nodig.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oké. Dat is raar. Heb je wel een live account? Deze kost geen geld en is gratis aan te maken. Deze moet je wel hebben om alles te kunnen doen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
http://www.gamemania.be/Default.aspx?tabid=87&gmgame=16400 Kijk naar deze link dit is hem heeft die dan nog voldoende gb of niet Alvast bedankt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Lees onderin dat artikel 20 GB uitneembare externe harde schijf
Xbox 360 kan films op usb afspelen als usb stick erin blijft, als je een usb stick met 1 of meer GB hebt is dat al genoeg om er een film op te zetten en op de xbox te kijken Alleen de films die zijn gedownload via internet kunnen op de harde schijf van de xbox gezet worden
Een xbox live silver account is gratis, maar daar kan je niet online dingen mee doen,
om een film te huren of kopen kost het beide voor xbox live silver en gold microsoft points.

Via usb stick films kijken kan ,maar via een optional media update die via xbox te downloaden is, is het afspelen van mpeg4 mogelijk te maken voor op de usb stick