Mijn dochters hebben net Just Dance 3 voor de WII gekregen. Ze kunnen echter maar 1 controller aan krijgen. Hoe kunnen ze er een tweede op activeren??

Toegevoegd na 6 dagen:
De antwoorden die ik heb gekregen werken niet, helaas. Maar wel bedankt tot nu toe voor het reageren!!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Krijgen ze normaliter wel twee controllers draaiend, of is het alleen op dit spel een probleem?

Antwoorden (2)

Achter het batterij klepje van de andere controller zit een rood knopje. Als je dit knopje een 2 seconden indrukt (tegelijk met het rode knopje achter het klepje aan de voorkant van de wii) dan synchroniseert hij de 2e controller.
Als het goed is gaan de 4 lichtjes op de controller nu knipperen en na een aantal keer knipperen blijft het 2e lichtje branden.

Als dit gebeurd zijn beide controllers klaar voor gebruik.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heel vaak wil het helpen om voor dat ze het spel Just Dance 3 te starten eerst in het hoofdmenu beide controllers al aanzetten. Instellingen en dan de andere controller aanzetten. Meestal helpt dit wel. Anders kan je altijd de suggestie van hierboven nog doen.