mijn flowerstick is heel glibberig. daardoor kan ik geen trucs doen want hij glijd weg... wat te doen??

ik heb een flowerstick van rubber. ik haalde die vandaag uit en hij is heel glibberig. normaal was hij niet zo. heeft iemand tips om hem weer niet glibberig te maken?
alvast bedankt

ps. hij is niet nat ofzo

Toegevoegd na 2 uur:
ik denk dat het niet aan de handstokken ligt...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Gewoon even in een sopje doen.

Beetje vloeibaar wasmiddel in een bak lauw water.

Flowerstick er door halen.

Goed afspoelen met schoon water.

Laten drogen.

...........ik haalde die vandaag uit.
Waar haalde je die uit dan?

Volgende keer ergens anders opbergen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het beste kun je de stokjes weggooien en nieuwe kopen, het rubber slijt na veelvuldig gebruik en wordt glad, waardoor de stokjes glad worden, dus schaf nieuwe siliconen stokjes aan.
www.circusplanet.net/devilstick/devilstick_info.htm