Hoe speel je 100 floors?

Ik wil het spel graag spelen maar weet niet hoe het moet. Kan iemand het mij uitleggen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Je moet proberen om op de een of andere manier de deur in het midden open te krijgen, het eerste level is een eitje, maar het word steeds moeilijker naarmate je in hogere levels komt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In dit spel moet je kleine puzzeltjes oplossen om de liftdeur te kunnen openen en vervolgens naar de volgende raadselachtige verdieping af te reizen. Hier staan de truukjes verklapt, die moet je alleen gebruiken als je echt niet verder komt: http://www.bureauvoorgamers.nl/?p=4653
Amadea
11 jaar geleden
Het is een leuk spel en het geeft telkens wat voldoening als je een floor haalt, maar het is (in ieder geval voor mij) heel handig om een guide te hebben, deze zijn trouwens ook downloadbaar.
Het leuke van zo'n guide is dat je je niet minder voelt door 'af te kijken', maar wel voldoening geeft als je een floor haalt zonder hulp.

Sommige levels zijn gewoon zo logisch dat je ze niet snapt.
De gehele bedoeling is dat je de liftdeur openkrijgt om per keer level 100 bereikt (verassend)