Dat is niet mogelijk. Ik ben er al vijf maanden naar op zoek maar het is nog steeds niet gelukt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Kan alleen met een mobiel/apple
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat een blunder gezien het feit dat ik al zo speel sinds eind december: http://www.wordfeudwoorden.nl/?lang=nl&page=pcwordfeud
Geen relevante vraag, omdat het wordfeud zoals je dat via je mobiele applicatie speelt, niet te spelen is via de laptop. De vraag over het fotootje bij je spelersnaam is dus niet van toepassing.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat een blunder gezien het feit dat ik zo al speel sinds eind december! http://www.wordfeudwoorden.nl/?lang=nl&page=pcwordfeud
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op precies dezelfde manier als Wordfeud op je mobiel? Of speel je dat niet?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja hoor precies hetzelfde alleen werk ik met een ander programma wat er al langer was dan die in de link en waar ik toen nog 1,75 voor moest betalen maar ik speel dus gewoon tegen collega's en andere bekenden met een smartphone en ik kan ook tegen onbekenden spelen. Mijn tegenstanders kunnen niet zien hoe ik speel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dan zit ik hier inderdaad fout. Dank voor je verbetering!