Hoe open je een houten doosje met 2 ganzen op de bovenkant? Het is een geheim doosje die ik gekocht heb, stap 1 was het naar voren schuiven 1/2

er zitten ook nog 2 knopjes voorop.

Toegevoegd na 3 uur:
Onderin zit nog iets, maar hoe kom ik aan de onderkant? zie foto zo ver ben ik nu al gekomen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het staat mij bij dat je als eerste beide ganzen gelijkertijd naar boven moet schuiven. En dan is het mogelijk om het deksel opzij te schuiven.
Amadea