Hoe kan ik lopende uitnodigingen verwijderen bij het spel Rumble?

Het spel Rumble is een app. Je kan er mensen uitnodigen om tegen je te spelen. Er staat dan dat je nog uit uitnodigingen open hebt staan. Hoe kan ik deze inzien en verwijderen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ik speel ook Rumble, de beëindigde spellen gaan vanzelf weg na een tijd, eerst wist ik het ook niet, hopelijk heb ik geholpen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Nee verwijderen kun je niet met de gratis versie.
Weet niet hoe het met de betaalde versie is.

Idd verlopen is de dan de beste optie..
Dan gaan ze van zelf weg