hoe kan ik gegevens van een wii naar een andere wii verplaatsen?

bij mijn ma heb ik een wii staan en bij mijn pa ook mijn ouders zijn gescheiden en over 2maanden ga ik bij mijn ma gaan wonen maar bij mijn pa speel ik altijd call of duty mw3 ( ik ben eer verslaafd aan ) ik zit namelijk al in prestige level 4 en dan zou het natuurlijk wel beu zij als ik helemaal opnieuw moet beginnen bij mijn ma ik heb geprobeerd de gegevens via een SD kaart over te zetten maar dat lukt blijkbaar niet weet iemand hoe het wel lukt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.1K

Het beste antwoord

dat heeft ergens met je instellingen te maken, je kan savegames op je SD kaart zetten en deze SD kaart in een andere WII gebruiken.

Helaas omschrijf je niet wat je precies gedaan hebt, lastig te oordelen wat je dan fout gedaan hebt.

Weet je zeker dat je de savegame van de WII op de SD kaart hebt gezet? Misschien is het bij dit spel nodig om de savegame op de WII te hebben?? en moet je het ook echt van de SD kaart weer op de WII zetten

Of kijk eens in je instellingen waar hij de savegames opslaat op beide WII's misschien leest hij de SD kaart wel niet op de "nieuwe" WII

Toegevoegd na 1 week:
heb wat voor je opgezocht, dit is misschien je antwoord:

Gegevens naar een SD-kaart kopiëren

Belangrijk: voordat je gegevens van je Wii-systeem kunt kopiëren (zoals spelgegevens, berichten, etc.), dien je te verifiëren of je de meest recente Wii-systeemsoftware bezit. Dit doe je door je Wii-systeem met het internet te verbinden en onder 'Wii-instellingen' op het derde scherm voor 'Systeemsoftware bijwerken' te kiezen. Klik hier als je meer informatie wilt over het verbinden van je Wii-systeem met het internet.

Het kopiëren van opgeslagen Wii-gegevens gaat als volgt:

Klik in het Wii-menu op de Wii-knop linksonder en vervolgens op 'Geheugenbeheer'.
Zoek het bestand dat je wilt kopiëren en klik op 'Kopiëren'.
Klik op 'Ja' en op 'Naar SD-kaart kopiëren'.
Let op: ondanks dat het mogelijk is om Virtual Console-spellen naar een SD-kaart te kopiëren en ze op een ander Wii-systeem te zetten, zullen deze spellen niet speelbaar zijn als ze niet in een eerdere fase reeds naar dat specifieke Wii-systeem zijn gedownload via het Wii-winkelkanaal.

(bron: onder kopje 2 - wii menu's)
12 jaar geleden
sterredag
12 jaar geleden
en in plaats van verplaatsen... kopieren? Het lijkt mij dat de profieldata ook belangrijk is, wat apart dat je dat niet kan verplaatsen. Maar je zou de gegevens moeten kunnen backuppen, en dan moeten kunnen kopieren ipv verplaatsen?