wat betekent oblivion?

ik speel wel is skyrim en in het begin van het spel komt er een draak en dan word er gezegd:

'what in Oblivion is that?'

en het komt vaak voor en ik weet niet wat het betekent.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.8K

Het beste antwoord

Oblivion betekent: vergetelheid, onachtzaamheid. Met de uitdrukking wordt zoiets bedoeld als: ik schrik me een hoedje - want daar was je niet op bewacht.

Toegevoegd na 32 seconden:
bewacht = bedacht
Amadea
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

wat in de vergetelheid is dat?

m.a.w.: waar komt dat oude spul vandaan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
oblivion betekent opzich vergetelheid, dus ze bedoelen: wat in hemelsnaam is dat?