Hoe heet het online spel waarbij je een gek wezentje bent en andere kleinere wezentjes moet op eten? (zie verdere uitleg)

je bent een gek wezentje dat zwemt in de zee, en hoe dieper je zwemt hoe donkerder het word, je moet wezentjes eten die kleiner zijn dan jou, maar diegene die groter zijn dan jou moet je ontwijken, die komen achter jou aan.
je moet van die pilletjes pakken, gele en rode (geloof ik hoor) de reden weet ik zo niet meer.
je kunt ook snelheid maken en het water uitspringen en zo de vliegende wezentjes pakken.
als je dan een bepaalt glinster dingetje pakt terwijl je uit het water spring, krijg je een aantal seconden de tijd om te vliegen en de vliegende wezentjes op de eten.

details: als je doodgaat doordat je opgegeten word, dan ga je terug naar het menu en komt er zo'n moslim achtig persoon gezicht inbeeld die lacht je uit of zegt game over.

het spel is heel onrealistisch, het water is wel blauw maar de lucht paarsig van kleur.

Weet iemand welk spel dit is??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

is het geen SPORE?