welke site is helemaal gratis met pokeren op je computer te spelen. en dat je het liefst tegen andere moet. maar dat het wel gratis is. ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Www.pokerstars.net is gratis
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pkr.com geweldig mooi!! Je moet hem wel downloaden maar is volledig gratis. Uiteraard kun je met echt geld spelen maar dat hoeft niet. Bij het kiezen van de tafel moet je gewoon de nepgeld tafels pakken anders werkt het niet. Je krijgt 1000$ en als je dat verliest kun je bij opties gewoon nieuw aanvragen. Als je het niet helemaal vertrouwd kun je ook gewoon een "nep accound" aanmaken. Gewoon wat nep gegevens invullen behalve je email wachtwoord en gebruikersnaam. Ik denk wel zeker dat dit het best gratis Poker spel is wat er te krijgen is!!