Hoe kan dit met dit spel? (Fifa Street 4) Is dit wel of niet betrouwbaar?

http://www.gameq.nl/19837/FIFA-Street-4-PS3/kopen.aspx

Deze is hier 48,-. Op andere sites is het spel minimaal 59,-. Weet iemand of dit kan? En kan ik het op deze site kopen of weet iemand uit ervaring dat het een onbetrouwbare site is?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Een spel van 59 voor 48 Euro hoeft helemaal niet verkeerd te zijn. Je betaalt bij Kruidvat ook zo'n 15% minder voor je deodorant dan bij de gewone drogist. De site ziet er verzorgd uit, en als ik het goed begrijp wordt de boel gerund door gamers.

Je zult wel het volgende in overweging moeten nemen. Er is geen Thuis Winkel Waarborg, dus als er geduvel ontstaat, heb je weinig om op terug te vallen.

Verder vind ik 2 dingen vreemd:
Ze vermelden in de algemene voorwaarden dat je bij geschillen terecht kunt bij de geschillencommissie, maar als je daar zoekt, lijkt het of ze helemaal niet aangesloten zijn. Controleer zelf:
www.sgc.nl/

En nog vreemder is deze zin:
"Garantie op consoles van Microsoft, Sony en Nintendo wordt door de fabrikant zelf verzorgd. Neem bij problemen dus contact op met de betreffende klantenservice van deze bedrijven."
Dat is dus echt onzin, want je hebt wettelijk maar met één partij te maken, en dat is met Gameq.nl.

Mail of bel en vraag om duidelijkheid. Uit de snelheid en kwaliteit van het antwoord van Gameq valt dan ook al iets op te maken over de betrouwbaarheid van deze webwinkel. Succes!