Hoe komt het dat ik iemand uitnodig met draw something maar diegene krijgt dat niet?

Ik heb 2 vrienden uitgenodigd voor draw something. 1 daarvan is net als ik een iPhone gebruiker en die ander niet. Diegene zonder iPhone kreeg het wel binnen maar diegene met iPhone niet. Dit was al ruim 24u geleden. Nu heeft een vriendin van me (ook met iPhone) mij toegevoegd vanmiddag. Dit heb ik ook nog niet binnen. Als ik haar dan wil toevoegen staat er dat we al een spel hebben (die ik dus niet zie/binnen heb gekregen). Hoe kan dit en hoe los ik dit op?!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.1K

Antwoorden (3)

Ik heb dit ook een tijdje gehad en ben het blijven proberen met diegene, met geduld want zowiezo duurd het een uurtje ofzo. maar opeens kreeg ik wel een tekening van haar toen binnen. Heel vreemd. Maar ik zou zeggen.. blijf t proberen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb dit ook gehad, ik moest eerst het spel bij multitask weghalen, daarna deed hij het bij mij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien eerst verwijderen en dan opnieuw
Dan moet je het eerst verwijderen:
Doe je vinger op haar pf en sleep die dan naar rechts en dan staat er VERWIJDEREN
en misschien heb je de naam ook verkeerd geschreven
Heb je haar op FaceBook?
Dan kan je uitnodigen via FaceBook