Hoe kom ik er achter in het spel Second Life of een persoon ouder is dan 16?

Sommige mensen doen zich ouder voor door hun leeftijd ouder weer te geven. (zo kunnen ze overal komen in het spel.) Hoe kom ik er achter of diegene 16 of ouder is? Dit spel spelen met een minderjarige kan problemen geven of valt dat wel mee? Wie heeft hiermee ervaring en/of uitleg over?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vragen is gratis...

Het beste antwoord

Niet! Maar ik denk ook niet dat het jou problemen kan geven. Als je het vermoedt, dan kan je je vermoeden uitspreken en kijken hoe diegene reageert. Blijf je bij je vermoeden dan negeer je die persoon toch gewoon.

Voor iets wat je niet kan weten omdat een ander ook nog eens ligt is het lastig om ergens aansprakelijk voor te zijn. Het is immers een virtuele wereld en virtueel hou jij je aan je ding.
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je kunt het aan diegene vragen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als ze al liegen in het spel dan neem ik aan dat ze daar ook over liegen... Thx voor antwoord