ik heb laatst pes 12 gekocht voor de ps3 maar kan geen online game spelen :(

Door de beperkingen die je netwerkapparaten veroorzaken op je internetverbinding, kun je alleen 1-tegen-1 wedstrijden (klassementswedstrijd) in Snelle wedstrijd spelen.
Dit probleem kan worden opgelost door je hardware rechtstreeks aan te sluiten op internet of door je netwerkapparaat in te stellen zoals je router.
Pas DMZ, poortmapping, NAT-tabelconfiguratie en andere routerinstellingen toe voor je Playstation3 systeem. De gehanteerde begrippen kunnen per systeem verschillen. Kan iemand helpen ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (2)

Je hebt waarschijn Nat type 3/strict. Dit kan je veranderen door UPnP open/aan te zetten of poorten te openen. Dit is per router verschillend.

Toegevoegd na 2 minuten:
http://portforward.com/english/routers/port_forwarding/routerindex.htm

Kies hier je router, klik het aan en volg de stappen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk op YouTube en typ in: Ps3 nat 3 to nat2