ik heb toto gezet maar een wedstrijd is afgelast wat moet ik nu doen?

Ik heb toto gezet en ik heb alles goed maar een wedstrijd is afgelast hoe gaat dit verder?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
41.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Toto zetten ?? Ik begrijp wel wat je bedoelt maar ken het werkwoord niet in deze combinatie.

Het beste antwoord

Bij de toto neem ik aan dat je op meerdere wedstrijden heb gegokt?

Dan is de afgelaste wedstrijd van je lijst en gebeurt er verder niks mee.

Dus bijv je hebt 4 wedstrijden gezet.
2 euro inleg en je kan 20euro winnen.
En de afgelaste wedstrijd daar zou je 2,25 voor krijgen.
Dan gaat die 2,25 ervanaf.

Vragen vraag maar
Hopelijk heb je hier wat aan!
Succes

Toegevoegd na 25 minuten:
De afgelaste wedstrijd telt bij een lijstje alsof je hem nooit gekozen heb.

Als het 1 wedstrijd was moet je even langs de plek gaan waar je de toto heb gezet.
Volgens mij bij 1 wedstrijd moet je wachten tot de wedstrijd wordt overgespeeld.
Weet 't niet zeker.
Dus vraag maar even na

Toegevoegd na 46 minuten:
Ik lees je hebt alles goed.
Dit betekent dat je gewoon je geld kan ophalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Als je het hebt over internet-gokken:
Vaak gaan hier 1 a 2 dagen overheen en dan wordt de wedstrijd op je wedstrijdformulier ook geannuleerd en krijg je het bedrag dat je ingezet hebt weer terug in je account.

Bij het in de winkel gokken heb ik zelf geen ervaring, maar het lijkt me dan als je verder:
Die wedstrijd telt dan gewoon niet mee. Als je verder alles op je formulier goed had, behalve de geannuleerde wedstrijd, dan neem ik aan dat je gewoon alles goed hebt.