Waar verkopen ze in nederland de meeste Flick Trix?

Ik speel er graag mee maar bij de speelgoedwinkel hier hebben ze totaal geen groot assortiment. Dus waar kan ik het beste naartoe gaan als ik Flick Trix spullen wil kopen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Bij de meeste Bart Smit winkels hebben ze een redelijk uitgebreid assortiment aan Flick Trix producten (met name de grotere Bart Smit winkels). Ik heb onlangs nog een aantal van deze fietsen en ramps gekocht voor één van mijn neefjes.

Voor het volledige aanbod in Flick Trix producten zul je uit moeten wijken naar de online winkels. Die hebben vaak de beschikking over het volledige assortiment alleen komen er dan wel verzendkosten bovenop.