Als je veel van het zelfde pokemon kaarten hebt, moet die kaarten die hetzelfde zijn weg gooien?

Ik wil aan iemand pokemon kaarten opsturen omdat hij ze heel erg leuk vind. Ik heb niet echt veel verstand van maar ik wil graag weten, ik heb heel veel van die trainer, energy kaarten en ook van die zelfde kaarten van pokemons. Heb je dan veel aan als je veel van ze extra hebt of is eentje genoeg? Ik wil natuurlijk niet het zelfde kaarten sturen als het niet nodig is.
Alvast bedankt voor jullie antwoorden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

Alles geven. Degene die het krijgt kan de dubbele kaarten ruilen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ligt eraan waarvoor De kaarten gebruikt worden als ze gewoon voor te sparen zijn zijn dubbele niet bepaald nodig als ze zijn om mee te spelen toernooien of met vriendjes komen die dubbele trainer en energy goed van pas
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of ruilen voor 1 die je niet hebt. Ik snap jouw vraag niet helemaal want et ligt helemaal aan wat je er zelf het liefste mee wilt doen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het wordt een cadeau :/
Alles wat je Dubbel hebt gebruik je vast ook niet, volgens mij kun je ze gerust weggeven. Tenzij je er absoluut geen goed gevoel bij hebt, dan moet je het zeker niet doen. Sta altijd achter jezelf
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat maakt volgens mij niet echt uit. daar kan hij meer ruilen voor andere kaarten. het is ook een voordeel. dan maakt het niet uit als hij een keertje verliest bij een spelletje.