Wat heb je nodig voor ps3 move?

Hallo,

het lijkt me leuk om ps3 move te kopen alleen wat heb ik allemaal nodig voor de spellen? Ik vind het allemaal heel onduidelijk. Er is een navigatie controller en een move controller en een eyetoy. Er is een bundel van een eyetoy en een move controller (geen navigatie). en bij ieder spel (op bartsmit.nl) staat bij het plaatje dat je alleen een move controller en een eyetoy nodig heb, maar al speel je dan het filmpje af, zoals ps3 move: the fight. Zie je mensen met 2 move controllers, dus heb je er toch 2 nodig? of alleen een eyetoy? ik snap er echt niks meer van.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.1K

Het beste antwoord

je hebt een playstation eye, een motion controller en een game die het ondersteunt nodig om het te gebruiken. Voor sommige games is wel een navigation controller nodig, alleen dit zou er volgens mij wel op vermeldt staan.
Daarnaast kan je nog accessoires kopen voor de move, zoals een stuurtje of een geweer om de ervaring nog leuker te maken. Maar met een starterpack met motion controller, playstation eye(geen eyetoy die is van de ps2) en een game kom je al een eind.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Om gebruik te maken van PS3 Move heb je alleen een Eyetoy en een Move Controller nodig. Verder kun je voor bepaalde spellen ook extra controllers kopen. Bijvoorbeeld Voor De Killzone Games.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kun je die kopen of moet dat omdat je het anders niet kan spelen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor alle spellen heb je de camera nodig (eyetoy) en een Move controller. Meer niet. Wil je een 'leuker' spelbeleving dan kun je extra's erbij kopen.