mijn broertje is gek op pokemon, ik denk dat op zowat alle gameconsoles pokemon spellen verkrijgbaar zijn, maar waarom niet voor ps3 ?

want ik heb alleen een ps3 ik wou hem verassen met zo een game maar dat bestaat blijkbaar niet op ps3,

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Het is alleen op nintendo consoles legaal verkrijgbaar, dit aangezien pokemon van nintendo is. Playstation is van sony, de concurent van nintendo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Pokemon is een mediafranchise van Nintendo en is dus alleen in officiële vorm te vinden op door Nintendo ontwikkelde gameconsoles (Wii, Nintendo DS, Gamecube, etc.)