Zou Nintendo ooit nog met Mario kart 2 voor de wii op de markt komen?

Voor de Nintendo Ds is laatst deel 6 van dit populaire spel uitgekomen.
Ik vraag me af waarom Nintendo voor de wii nog niet met een deel twee is gekomen.
Gezien de populariteit van het spel voor de wii vind ik dit raar,ze kunnen hier toch best veel geld mee verdienen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1K

Antwoorden (5)

Dat gaat helaas niet meer gebeuren alle aandacht bij nintendo gaat nu uit naar de wii u en daar komt wel weer een nieuwe mario kart op dat is bijna wel zeker
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgend jaar komt de Wii U (opvolger van de Wii ) dus het lijkt me logisch dat er dan wel weer een Mario kart zal komen, maar er zullen geen grote spellen ( waaronder Mario kart) neerkomen op de Wii, die is gewoon veroudert
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk het van wel. En zo niet, dan een remake.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk het niet. Je krijgt een Wii 2 (WiiU) en ze zullen daar wel een Mario kart voor maken. Wel jammer inderdaad, want ik vind het ook een heel leuk spel!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
??
Deel 1: Super Mario Kart (SNES)
Deel 2: Mario kart 64 (N64)
Deel 3: Mario kart (GBA)
Deel 4: Mario kart double dash (GC)
Deel 5: Mario kart (DS)
Deel 6: Mario kart Wii (Wii)
Deel 7: Mario kart 7 (3DS)

Het is dus deel 7. Daarnaast denk ik niet dat het nieuwe deel voor de Wii zal uitkomen. Een kans is wel dat hij voor de WIIu uitkomt. De nieuwe Wii met extra mogelijkheden die in minder dan een jaar op de markt is.