hoe maak je een foto van je habbo kamer?

ik heb een habbo kamer en ik wil er een foto van maken en dan op mijn website zetten.

Kan dat??

(voorbeeld is een kamer van google gevonden)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Met Print Screen en dan in Paint uitknippen, anders weet ik het ook niet.

Toegevoegd na 6 minuten:
Dat is het knopje op je toetsenbord waarop staat Prt Sc, zie afbeelding. Dan ga je naar Paint en plakt de afbeelding en dan snij je hem bij.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je kan een prints reen maken door de knoppen: Ctrl+Alt+PrtSc te gelijk in te drukken en daarna te plakken in Paint. Of als je een knipprogramma hebt kan je het daar mee doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
print screen knop indrukken, vervolgens windows toets eventueel indrukken om bij start onder porgrammas bij burauaccessoires en dan programma paint aan te klikken vervolgens ctrl toets in combinatie met de v toets dus ctrl v (gaat een wereld voor je open?)