waar kan ik dit kopen? zie beschrijving

http://oggcraft.jp/eng/eng_p203.html

kan ik dit ergens in nl kopen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Houd er wel rekening mee dat gewone 'Hollandse' elastieken niet passen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb speciale elastiekjes ervoor, alleen nu nog het geweer

Het beste antwoord

Niet in NL, maar wel gewoon te bestellen via DealExtreme:
http://s.dealextreme.com/search/rubber+gun
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

dit is illegaal in Nederland, dus je kan dit niet zomaar in een winkel kopen.
dan moet je het illegaal kopen bij iemand.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een elastiekjesgeweer illegaal? het moet niet gekker worden!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voor zover ik weet niet hoor.. Zolang het maar geen replica is van een echt wapen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb al een elastiekjes handgeweer gekocht in nederland alleen daar hadden ze geen lmg's