Sims 3 zonder cd spelen lukt niet meer?

Ik heb een paar maanden geleden poweriso gedownload om sims 3 zonder cd te spelen. Ik had sims 3 van een vriendin geleend. Ik ben dus een paar dagen naar de winkel geweest waar ik mijn laptop had gekocht omdat mijn laptop niet normaal langzaam werkte. Dus die man typte bij uitvoeren 'msconfig' en toen vinkte hij poweriso volgensmij ook aan maar ik weet het dus niet zeker... Maar sinds die dag kan ik dus niet meer sims 3 spelen. En als ik nu 'msconfig' typ bij uitvoeren dan kan ik geen poweriso zien maar wel Power en die staat actief. Iemand die weer wat ik kan doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kan poweriso opnieuw installeren.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar staat sims 3 er dan nog wel op??
Powergen
12 jaar geleden
Je gaat gewoon naar de site van poweriso.. installeert hem en voor de rest is er niks verwijderd...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
O okee heel erg bedankt!
Ik ga het nu even proberen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nu doet hij het al helemaal niet meer ik krijg dat schermpje van sims 3 ook niet te zien ;$
Powergen
12 jaar geleden
Ga eens naar uitvoeren (te vinden onder start, of in het engels Run) en typ daarin: Sims3Launcher.exe . Als hij hem dan opent moet je het ff melden, staat er dat hij het programma niet kan vinden is sims 3 verwijderd of beschadigd.