Hoe vouw je het papieren spel van vroeger? Je stopte er je twee duimen en en twee vingers in en vroeg: hemel of hel? dan bewoog je het op en neer

en op de gevouwen vlakjes verscheen een woordje dat je er op geschreven had.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2.7K

Het beste antwoord

In deze bron staat het heel duidelijk uitgebeeld:http://members.ziggo.nl/karin_breeuwer/fiona/vouwen1.htm
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zo zeg! dat is snel! En ik maar piekeren hoe ik het uit moest leggen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, ik kende het ook nog van vroeger. Wij noemden dat het peper- en zoutvaatje. Even gegoogled en... voilá!
MoniqueT
12 jaar geleden
goh zeg! Ineens ging er een lichtje bij mij op dat ik die dingen ook deed vroeger :P Maar weten jullie nog hoe het verder ging? Was iets met kleuren en cijfers maar de rest weet ik niet meer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moest zeggen hoe vaak de ander heen en weer moest bewegen en dan kreeg je een woordje