ik wil gokke op voetbalwedstrijden waar doe ik dit ?

Ik ben in een amsterdams cafetje een voetbal wedstrijde weze kijke en ik zag daar mensen geld in automaat stoppen en zo op wedstrijden. Ik weet nu wel ongeveer hoe dit werkt maar ik weet niet of er zulke autmaten ook in rotterdam aanwezig zo ja waar ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (3)

Met zulke gok automaten ben ik niet bekend.

Wel weet ik, dat je via ToTo op alle voetbalwedstrijden kunt gokken. Aan de hand van een overzicht van alle wedstrijden op een folder, kun je de gewenste uitslagen op een blaadje invullen.

Dit kan je doen bij vrijwel elke sigarenboer.

Daarnaast heb je ook "bwin", dit gaat via internet. Hoewel ik er niet bekend mee ben is hier de site:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
toto en je hebt ook unibet via internet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zulke automaten weet ik niet en ik dacht dat dat ook niet toegestaan was in Nederland.

Mocht je het eens online willen proberen dan zijn, naar mijn mening, de beste twee plekken waar je dit kunt doen William Hill en Unibet. Ik heb twee linkjes hieronder staan.

Dit zijn de pagina's van de reviews over beide websites.