Is er een spel zonder geluk?

Kan een bordspel zijn, of een kaartspel of iets anders.

Toegevoegd na 22 minuten:
Zijn er ook intiligente spelletjes en ook leuk? (sorry, ik vind sckaken en dammen niet zo leuk)

Toegevoegd na 22 minuten:
Zijn er ook intiligente spelletjes en ook leuk? (sorry, ik vind sckaken en dammen niet zo leuk)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
3.6K

Het beste antwoord

Op http://www.spelmagazijn.com/home/spellen2/spellen kan je selecteren op hoeveel geluk er in een spel zit.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (7)

Ja, schaken en dammen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Schaken.
Sjoelen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Jeu de boules.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Slecht antwoord, Jeu de boules is een geluk spel. -1
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kúnt er geluk bij hebben ja, maar je kunt het ook gewoon goed doen. +1 ter compensatie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@RaminiL: Hoe kom je daar nu bij? Het is een kwestie van techniek en veel oefenen om beter te worden dan je tegenstanders. Aangezien jij dat spel dus kennelijk niet kent, is het merkwaardig dat je ook nog een min geeft.
Je wordt vriendelijk bedankt! @Hermantje: Jij hebt helemaal gelijk. En natuurlijk kun je ook wel eens geluk hebben dat je tegenstander een worp verprutst. Dank voor de plus!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Graag gedaan.
het spel sudoku.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wari, backgammon, vier op een rij, boggle.
Amadea
12 jaar geleden
Spelen zonder geluksfactor:

Clans
Bruggen van Shangri-La
Medina
Kamisado
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Stratego
In ieder geval spellen zonder dobbelstenen, want die kun je niet beinvloeden, dus dat is een kwestie van geluk.

Schaken en dammen, maar dat vind je niet leuk, misschien go dan, dat is een japans bordspel
anneliez
12 jaar geleden
Triviant, Pictionairy, dat soort 'vraag-en-antwoord' spellen