Is er een spel waar je echt 'moeder' bent?

Dus waar je voor een baby/kind moet zorgen en evt ook opgroeit enzo

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
amigo
12 jaar geleden
je vraag is mij niet helemaal duidelijk ik zie een tegenstelling tussen "spel" en "echt" . Dus in een spel speel je toch altijd een rol, wat bedoel je dan met "echt moeder"
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik bedoel inderdaad meer dat je daarin de rol van moeder hbt en dat je dan kindjes moet verzorgen enzo ;)

Antwoorden (2)

Vader en moedertje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
er zijn heel veel van dat soort spellen zoals Me baby girl of boy en the sims 3 maar het spel dat jij bedoelt is het echt leven!