Dit wordt zo genoemd, omdat het lijkt op een gezin; 2 ouders en 3 kids. met vijf personen is een doorsnee gezinswoning meteen vol. Meeste mensen hebben namelijk niet meer dan 4 slaapkamers. of te wel; een fullhouse.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar katten hebben ook soms kousen met groenteburgers opengekrabd!
AlphaLimaSierra
12 jaar geleden
jij bewaart je groenteburgers in een kous?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan mag je je voeten wel eens wassen als je groenteburgers in je sokken hebt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
owke...
wat is dit voor een vraag? dat zijn gewoon de spelregels iemand heeft het ooit heel lang geleden bedacht!