Hoe doe ik mijn NAT settings op open zodat ik geen problemen meer heb met het internet als ik op de xbox zit?

Ik kan bij heel veel mensen niet in de xbox live party en bij call of duty mw2 duurt het soms wel 20 minuten totdat hij een game session gevonden heeft, ik heb gehoord dat dat met mijn nat settings te maken heeft maar ik snap niet hoe ik dat verander, alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dat word in je router duiken, als je daar in wil moet je je ip adres op internet in de adressen balk invoeren (waar je normaal een site intikt) Als je in je router zit moet er ergens NAT staan en daar kan je dan settings veranderen, Maarja elke router is anders. Ik moet sit een keer doen voor COD BO en MW2 om en party te kunnen beginnen..

ImaBite

GL