Zijn er cheats voor COD black ops Wii?

Ik speelde gisteren black ops zombie mode op de Wii. We begonnen, maar toen ik begon te schieten, wees mijn kogelaantal 98 aan, dit bleef zo. Niet alleen ik, maar wij vier konden dus eindeloos schieten met elke wapen. Dit gebeurde toen er een 'goede' speler kwam, toen we dood waren speelden we weer met hem en het lukte weer. Hij ging weg en ik bleef en er kwamen toen andere spelers, maar helaas hadden we toen geen eindeloze kogels. Heeft iemand hier een verklaring voor? Is dit spel dus 'hackbaar'? Ik zou ook graag weten of er trucs zijn met black ops voor de Wii, zoals hoe je op een deur zit of naast de gun in de theater kan staan. Op deze plekken kunnen de zombies niet komen, je kunt ze dan zonder aangeraakt te worden doden. Alvast bedankt voor uw tijd en antwoorden. Met vriendelijke groet EC

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

Waarschijnlijk ben je in een mod terecht gekomen. Hacken lukt echt niet op de Wii.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan je me uitleggen wat een mod is? Voor de rest bedankt voor uw antwoord :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mods zijn uitbreidingen of veranderingen aan spellen die NIET door de uitgever of maker ervan zijn uitgegeven.
Er zijn heel veel mensen bezig met het "modden" van spellen. Enkele voorbeelden hiervan zijn: andere poppetjes, wapens menu's tot zelf een heel ander spel met andere velden.
Dan wordt alleen gebruik gemaakt van de engine (raamwerk en rekenwerk) van een spel. Ontwikkelaars zijn over het algemeen erg blij met modders. Nu wordt het wel veel modder mod en mods door elkaar he
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha ;) ik vond het inderdaad erg leuk, maar jammer dat er een einde aan kwam. Bedankt voor uw tijd en reactie-antwoord!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen probleem, graag gedaan ;)

Andere antwoorden (1)

misschien dat je wat aan deze site hebt.

http://www.cheatcc.com/wii/callofdutyblackopscheatscodes.html#.TjMFnWFbySo
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt :)