Dit is een mod waarbij de controls van de 'thumbstick' zijn omgedraaid, omhoog is naar beneden en beneden is omhoog. Je kunt zelf kijken wat je het prettigst vind spelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh god maken ze echt nog steeds spellen waarin je dat niet van begin af aan kan veranderen?

Andere antwoorden (1)

Mocht je ook niet weten hor je bij de thumbstick komt. Klik rechts naadt het knopje "settings" op het vergrootglasje. Dan kun je de knoppen links zien verschijnen.