Wat zijn de spellen van deze tijd zoals het vlaggen roof van vroeger

Voor een groep van 20 kinderen leeftijd tussen 7 en 12 jaar

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tegenwoordig is het meer tasjes roof")
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha!

Antwoorden (5)

Ik denk dat sommige spellen gewoon leuk blijven ook al zijn ze nu minder bekend.
Misschien moeten de kinderen even wennen, als ze dat soort spellenniet kennen, maar ze gaan het vast leuk vinden.
anneliez
12 jaar geleden
Voor kinderen tussen 7-12 zal verstoppertje het nog altijd goed doen, balspelletjes( gewoon lekker voetballen of lummelen) en inderdaad vlagroof zullen ze ook nog leuk vinden. Laat ze anders zelf met wat ideeen opkomen:) dat is misschien nog wel de beste manier om erachter te komen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
anneliez
12 jaar geleden
Of de halve dag is al om voor ze het eens zijn met elkaar, bij het zelf ideeen geven dus he
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het zijn 20 kinderen, zet ze bij elkaar en maak een lijst. Je hebt natuurlijk de standaard spellen en als ze een aanvulling hebben kan die op de lijst. Hoeft niet voor die keer maar zo kom je wel achter de nieuwe spellen, die kan je dan weer een andere keer gebruiken:)
Valggenroof of tegenwoordig Capture the flag is nu nog steeds populair maar dan als variant op een online schietspel.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik weet natuurlijk niet of je de beschikking hebt over 20 PC's in een LAN opstelling.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
asjeblief, laat die pc's toch een keertje buiten spel......
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat het over BUITEN SPELEN gaat!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
STAAT NERGENS! :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, das waar, maar als je het over spellen van vroeger hebt..........
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Psst..., Ik snap het ook wel, ik doe natuurlijk van niet :P
Wat ideetjes:
Verstoppertje.
Tikkertje
Voetballen
Pion voetbal (iedereen heeft zijn eigen pion of bijv fles en moet deze bewaken. Er is dan een bal in het spel en met die bal moet je proberen om de flessen/pionen van je tegenstanders om te schieten. is dit gelukt ben je af)
Ja & Nee zeggen - Degene die aan de beurt is krijgt vragen maar mag geen Ja of Nee zeggen en dus ook niet ja of nee knikken/schudden met het hoofd. Dit is lastig maar ook erg lachwekkend als ze zichzelf dan toch betrappen erop!
Watergevecht - waterballonnen kopen en vullen... Het blijft leuk!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben twaalf en je kan naar het bos gaan en levend stratego spelen. Maak twee groepen van tien kinderen en kaartjes met alle figuren van stratego.voor de rest staan alle regels waarschijnlijk op internet.
Veel succes